2 Haziran 2011 Perşembe

Sushi patronundan kendisine ve garsonuna album

Japon mutfağının iddialı markası Mori Sushi'nin sahibi Serhat Gür, 'Karaçam' adında bir albüm çıkarttı. Aslen Sivaslı olan Gür, gençlik hayaline kavuşurken, garsonu Ayhan Bağcı'ya da 'Sushi' adlı bir albüm yapmayı ihmal etmedi.

ELİF AKTUĞ
Bir restoran sahibinin albüm çıkarması ilginç olabilir, restoran sushiciyse durum daha da ilginçleşir, restoran sahibi bir de garsonuna albüm yaparsa bu durum artık sadece ilginç değil, herkesin bilmesi gereken bir haberdir.
Sadece Bebek'teki Mori Sushi'nin değil, Garden 74'ün de sahibi Serhat Gür. Dört yıl önce Mori'nin el değiştirmesiyle sushi restoranına sahip olan Gür, korkusuz, cesur ve gözü kara bir yatırımcı. Mori el değiştirince kalitenin bozulacağını hatta Gür'ün işi eskisi gibi devam ettiremeyeceğini düşünenler olmuştu ama Mori'nin kalitesi ve çizgisi değişmedi. Hatta Bodrum ve Çeşme'de şubeler açtı, Japonya'dan işin ustalarını getirdi, her zaman en pahalı malzemeleri kullandı.

SENEDE İKİ ALBÜM GELECEK
Aklına koyduğunu yaptığını 'İhsan Yıldırım Kuru Temizleme' dükkanına bakarak söyleyebiliriz; malum isim 'Tatlı Hayat' adlı dizide Haluk Bilginer'in canlandırdığı kuru temizlemecinin adıydı ve o yıllarda son derece popüler olan sit-com'dan etkilenen Serhat Gür derhal ismi tescil ettirerek dükkanını açmıştı. Serhat Gür'ün gençlik hayali şarkı söylemekti, 'Çok uzun yıllar önce de heveslenmiştim ama yapımcılar gözümü korkutmuştu. Ben de iş hayatına atıldım ama hevesim hiç azalmadı. Garden 74'ü aldıktan ve fasıl geceleri düzenlemeye başladıktan sonra şarkı söyleme isteğim daha da büyüdü'...
Albümde 14 beste var, bunların birkaçında kendi imzasına rastlıyoruz, 'Bu albümleri kendiniz yaptınız, zarar etmediniz mi, neticede işadamısınız, para geri dönecek mi' diye sorduğumda, 'Benim 250 kadar bestem var aslında ama ilk albümde sadece kendimin kileri kullanmak istemedim. Para kazanmak ya da geri dönüş gibi bir kaygım veya beklentim yok, imkanlarım doğrultusunda albümümü yaptım. Burada bırakmaya da niyetim yok, senede iki albüm yaparım diye düşünüyorum. Sahneye çıkacağımı zannediyorlar ama sadece özel gecelerde, hayır için şarkı söylerim' diyor.

AYHAN BAĞCI ARTIK GARSON DEĞİL
Peki ya sesi nasıl, 'Ders aldınız mı, sesinizi nasıl buldular' diye soruyorum merakla, çünkü sesini İbrahim Tatlıses'e benzetiyorum 'Sesim güzeldir, ders de aldım; bir sonraki albümde çok daha iyi olacak. İbrahim Bey'e benzettiler sesimi, gurur duydum'...
Serhat Gür'ün bir çılgınlığı da yanında garson olarak çalışan Ayhan Bağcı'ya albüm yapmak olmuş. Bağcı'nın sesini çok beğenen ve destek olmak isteyen Gür, önce Bağcı'yı garsonluktan kovmuş sonra da albüm çıkaracağını söylemiş. Bağcı'nın albümünün çıkış şarkısı 'Sushi', söz-müzik Serhat Gür'e ait. Mustafa Topaloğlu tadı var şarkıda ve Bağcı'nın tavırlarında. Her iki albümün çıkış şarkılarına klip çekmek isteyen Serhat Gür, klip yönetmenlerinin istediği fiyat üzerine kamera satın alarak bu işi de üstlenmiş.
31 Mayıs'ta Adile Sadullah Mermerci Polis Eğitim Merkezi'nde sahneye çıkmaya hazırlanan Serhat Gür'ün bir sinema filmi senaryosu yazmakta olduğunu söylemek sanırım artık yeterince ilginç olmayacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder