Kahve Dünyası bu yıl çikolata ve kahvenin ardından üçüncü ürün grubu olan dondurma ve sorbeyle büyümeyi hedefliyor. Türkiye genelindeki 56 şubede dondurma satışı için yaklaşık 1 milyon liralık bir yatırım yaptıklarını anlatan Kahve Dünyası Marka Müdürü Eda Terçin, “Kahve Dünyasının kendi özel reçeteleri ile hazırladığı dondurma ve sorbe çeşitleri için dondurma teşhir üniteleri; yoğurtlu dondurma makinaları ve dondurma dolapları alındı.Bizim de 2011 yılında tüm ürün grupları için toplam ciro hedefimiz de dondurmayla birlikte 100 milyon TL’ye sıçradı” diye konuştu.
Dondurma için Ar-Ge
Son 2 yıldır dondurma satışı gerçekleştirdiklerini ancak özel makine ve ustaların işe alınmasıyla birlikte markaya özel geliştirilen reçetelerle bu yıl daha da iddialı bir hale geldiklerini vurgulayan Terçin, “Kahve ile çikolatanın yanına bize özel bir üçüncü kategori yarattık. Dondurma için özel olarak kurduğumuz ar-ge ekibiyle ürünleri bir yılda geliştirdik. Hedefimiz dondurmanın Türkiye’deki bilinirliğinin aksine 4 mevsim tüketilebilen bir tatlı olduğunu anlatmak. Bunun için yıl sonuna kadar bir kilo dondurma alana yarım kilo dondurmayı hediye edeceğiz” dedi. Krizi fırsata çevirdiklerini ve bayilik vermemelerine rağmen 2008 yılında mağaza sayısını ikiye katladıklarını hatırlatan Terçin şunları söyledi: “2011 yılı içinde metro istasyonlarında 15 adet satış noktası açtık; bu sayede de Kahve Dünyası mağazası dışında farklı bir satış noktası yarattık. Gün içinde metroyu kullanan yaklaşık 700 bin kişiye ulaşmayı hedefledik. Bu yıl da yaklaşık 10 yeni mağaza açmayı hedefliyoruz.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder