25 Mayıs 2011 Çarşamba

Bahce Bezelyeli ve Misirli Tavuklu Tartolet

Havalar ısındı, çok mutluyum

Oğlum ile artık dışarıda daha fazla zaman geçirebilirim. Soğuk havalarda hep kapalı mekanlara gitmek zorunda kalıyoruz. Kışın dışarı çıkmak= Alışveriş merkezi oluyor maalesef. Ama artık (keneler gelmez ise) piknik yapabiliriz. Güzel havanın tadını doyasıya dışarıda çıkarabiliriz.

Tabi yaz mevsiminin gelmesi demek artık daha kontrollü beslenmek demek birazda…

Çünkü kalın giysilerimizin yerini ince giysiler alınca kilolarda ortaya çıkıyor maalesef. Şimdilik kilomdan memnunum. Tabi bunun için çok mücadele veriyorum. Özellikle her ay lezzet dergisinde ki hazırladığımız birbirinden güzel yemekler benim irademi inanılmaz zorluyor. Nereye kadar dayanırım bilemiyorum.

Kendime göre bir beslenme programı oluşturmaya başladım. Hafta içerisinde yediklerime çok dikkat ediyorum. Ara öğünlerimde beni tok tutacak yiyecekler seçmeye özen gösteriyorum ki iradem sağlam dursun. Canım başka bir şey istemesin.Hafta sonu da 1 gün kendime izin veriyorum. Bu konu ile ilgili yakın bir zamanda sizinle paylaşacaklarım var. Bu yüzden şimdilik bu konuya burada virgül koyuyorum...



Gelelim tarifimize. Tarifimin ismi aslında bence "diyet öncesi son mutluluk"

Muhteşem bir lezzet oldu. Bu tarifi hazırlamadan önce tartölet tarifini düşündüm. Kalın hamur gibi olmasın istedim.Hem kabarmasın, hem çıtır çıtır olsun hemde yerken kırılmasın istiyordum. Bu hamur tarifi ile üç dileğimde gerçekleşti. Süper bir tartölet oldu. Bundan sonra bu tariften vazgeçmem.

İç harcının lezzetini tahmin edebilirsiniz. Ama İGLO Bahçe Bezelyesi ve İGLO Mısır kullanarak daha sağlıklı bir tercih yapmış oldum. Çok ta pratik oldu. Tabi siz isterseniz hiç mayonez koymaya bilirsiniz. Ama yoğurdunuzun suyu süzülmüş olsun. Süzme yoğurdu da eğer ekşi değil ise onu da kullanabilirsiniz.

Mutlaka denemenizi öneririm

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder